Tuesday 19 July 2011

19 JULAI 2011

UMUR 19 TAHUN BARU TERKIAL2 NAK BUAT BELOG  "patot leww org cakap kau kampungnes. eh kesahnyewww titew??


                                                   
                                                   HARI PERTAMA


             Tibe2 kau tulis HARI PERTAMA besaq gedabak siap ade palang2 kat tengah apehal?  ekekeke kita nk bagitawu kat awak yang hari ni hari PERTAMA kita update entry laaaa ^^v (alaa gelak la,kate la aku ni kuno,umur dh suku abad,jakun,batak BAWAK MENGUCAP kampung,desa,x nak kalah Zzzz baru nk sebok buat belog,org nak belog kau pon nak)  -.-'


  
           Ewww headache just to learn how to create belog. kalau headache kene cakap omputih ke? @__@ series,,mmg pening last2 ah lantak lah sana, tu la jadinya belog aku buruk gileww..orang laen ade gadget cantek2,ade welcome to my blog la pe semua yg aku KOSONGGG .aku tawu hari ni aku dapat post 1st entry kat FB diulangi FB sekali lagi FB hew hew hew. (mmg kampung). hish ye ye besok aku belaja la mcm mane nk buat semua tuu. nampak semangat bukan?? cube suruh buat esseiment? -.-" alaa jeles kot tengok org laen balik dari kelas terus capai laptop bukak belog tulis entry . AKU ??? balik2 kelas tukar baju tak capai laptop tau  eleh ape kelas balik kelas terus bukak laptop,mcm batak jewwww. (errr yg tuuuu yg tuuuu dolu2 b4 pandai layan belog tauu) kih3 haa sambung balik aku terus capai bantal tidoo sampai besok. manusia tak ada life -.-
                                                                  
                                    
                                       BORINGGGGGGGGGGGGGGG ...


    
      soooo lepas nie dah pandai sikit2 boleh la join jadik batak A batak O balik2 kelas dengan x tukar baju, x cuci muke,x makan,x basuh baju,x lipat baju  BAWAK MENGUCAP x siapkan asseiment,x tepon mak tanye kabar Zzzz capai laptop tulis belog. gaaaaaa batak batak batak :))))) . sokeyy,tomorrow update lagi keh lame2 pandai lah.kalau salah sikit2 tue x pe kot. kalau kecik2 mak selalu cakap pinas pegi belaja kalau tak tawu x pe,buat je lepastue tunjuk dekat cikgu nnti cikgu tegur tawu salah. pinas akan ingat kesalahan tue sampai bila2. mak cakap sampai bila2. tp sekarang dh lupe mak -.-  eh practise make perfect bukan? alahai oldskoll intan quotes tue. pegi la google cari quotes baru. malas woi malas woi . ok dh tulis panjang lebar pon bukan hot mcm HANIS ZALIKHA org nk view sampai beratus beribu beraban. LOL






                                                                       


      











No comments:

Post a Comment