There was an error in this gadget

Tuesday, 13 September 2011

ong gedek-gedek . . ong gedek-gedek . . dan itulah permulaan kita pada hari ini setelah sekian lama. merepek bukan? 

                      
                      9 SEPTEMBER

Haaa fikir ape? mesti fikir pasal filem 9 september yang si fasha sandha berlakun dengan piere2 tue kan. bukanlah! hish dah cakap bukan. laaa x percaya? bukanlaa. degil eh. cakap bukan,bukan lah.kalau tak percaya tengok nie. ini dinamakan internal communication. senang cerita cakap dengan diri sendiri ! -.-


tadaaaaaaaa..

tadaaaaaa 2

tadaaaaaa 3

tadaaaaa 4


tadaaaaaa 5

tadaaaaa dah habis nak fuyOooo

fuyOoooo 1

fuyOooo 2

errrr errrr errrr

 

sekarang amacam? dah percaya ke belum? mana ade gamba fasha sandha! follower baru 4 dek non oii. tulis blog pon baru 2-3. x payah badget ramai sgt follower. okey fineeeeeeeeee.. 1st date after 4 years. teruih merepek pi melaka nun jauh sana. perabaih masa,duet berpuluh serta berpeluh-peluh. enjoy the moment. try to fix each other. orang 1st date pi jalan dalam ekon.makeup tebal tak hilang,kami pi meroyan ke melaka bawah matahari 1 pa mekap pon tadak. styleee. betul cakap aku rasa mcm ayam kene golek bawah arang. selekeh habis!


                                  yang penting..enjoyyyyyyy 
            
                     sila buat dengan nada dan gaya yang betul seperti nora danishhhaahh
                                    
                                               next : langkawi and penang bebeh





No comments:

Post a Comment